Generic selectors
عرض النتائج المتطابقة فقط
بحث في عناوين الكتب
بحث في المحتوى
Search in posts
Search in pages
رواية عمل اسود مصطفى مجدى
  • تحميل رواية عمل اسود pdf كاملة للكاتب مصطفى مجدي

نبذة مختصرة عن رواية “حمل اسود”:

انتشرت على مواقع التواصل قصة رواية حمل اسود والتي نالت اعجاب الكثيرين، لذا وحسب طلباتهم سننشرها بجميع اجزائها فقط وحصريا على موقعنا اسفل المقال ستجدون جميع الاجزاء اولا بأول.

قصة الرواية:

تدور أحداث قصة حمل أسود حول إحدى فتيات الليل والتي اعتادت الحمل من الغرباء نتيجة عملها غير الأخلاقي حتى يحدث لها هذه المرة حمل غريب يجعلها ترتعد.

في بداية قصة حمل اسود تذهب الفتاة لطبيبها الخاص لانزال الجنين، وعندما يحاول الطبيب التخلص من الجنين لا يستطيع ويخبرها انه اول مره يجد جنين كهذا بالاضافة الي انها في بداية حملها نزفت الكثير من دم لونه اسود جعل سرير العيادة أسود بالكامل.

وأبدع الكاتب مصطفى مجدي في سرد الاحداث بطريقه تجعل القصة مثيرة من اول فقرة حتى نهايتها. الآن حتى لا أحرق أحداث قصة حمل اسود اترككم اعزائي مع الرواية كاملة.

اقتباس عن رواية حمل أسود للكاتب مصطفى مجدي:

بطنى كان باين منها مخلوق غريب اقرب للحيوان اكتر من الانسان وشه طويل ومدبب وكأنه على هيئة ذئب او حاجة لكن كان كله مليان شوك، انا حاسة بالشوك بتاع رأسه على جلد بطنى من بره، جاري منزلش عينه من على بطنى لحد ما جارى التاني جاب طفاية الحريق وزقه من قدام باب المطبخ وطفى الحريقة.

سعاد جريت على الاوضه التانية تجيبلى هدوم استر بيها نفسي وكل الرجالة خرجوا بره باب البيت، وطبعا سمعتهم وهم بيلسنوا عليا وعلى جسمى بالكلام وبيهزروا مع بعض رغم ان مش وقته الكلام الفارغ ده، واللى كان مدقق فى بطنى اوى ومندهش سمعاه وهو يحلف مليون يمين انه شاف وحش فى بطنى وعمال يقولهم النار مسكت فيها وسيحت قميص النوم وهي مجرلهاش حاجة، دى اكيد مخاوية.

تانى يوم محدش من الجيران خبط يطمن عليا، ولا حتى سعاد، وقررت انى اعدى عليها اشكرها على وقفتها جنبي واطمن عليها لاحسن يكون تعبت وده السبب اللي خلاها متطمنش عليا… في الختام رواية ممتعة نتمناها لكم

اسم الكتاب رواية عمل اسود pdf
اسم المؤلف مصطفى مجدي
تاريخ النشر 2014
حجم الكتاب 11.3 م
القسم روايات عربية
ملاحظات للإبلاغ عن رابط لا يعمل أو كتاب له حقوق
  • تحميل الكتاب
  • تعليقات الفيس بوك